هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدنیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدنیس آنتالیا در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است . در شهر آنتالیا هتل های لوکسی در حال ساخت است ,هتل های آنتالیا را می توان با بهترین هتل های دنیا مقایسه کرد .هتل آدنیس در گروه هتل های ۴ ستاره آنتالیا است که در ساحل Konyaalti واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

 

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

این هتل ۴ ستاره دارای اتاق های لوکس، سوئیت ،اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها دارای چشم انداز زیبا به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرینتور آنتالیا را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل آدنیس در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

 

امکانات رفاهی هتل آدنیس شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.میهمانان تور آنتالیا می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.

هتل بلو همیل آنتالیا

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا  به ارمغان خواهد آورد. 

 

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند. رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: